Roma şehrinde yer alan çalışma farklı dil, din, kültür ve ülkelerden gelen sanatçıların bir bütünlükle geleceği inşa etmelerini temsil ediyor. Sınırları olmayan özgür bir dünyaya duyulan umutlar, dünyanın en pozitif rengi olarak kabul edilen sarı ile hayat bulurken her sanatçının proje özelinde farklı bir görevi vardı. Gary Stranger grafikleri ve genel şekli; “Sanatımın çok daha sade görünmesi için stilimi rafineleştirmeye alışığım. Bu nedenle gelecek nesillere mesajım şu: az çoktur. Hedeflerinize ulaşmak için bir şeyleri karmaşık hale getirmeyin ama hayatın tadını çıkarmayı da atlamayın.” diyerek sahiplenirken Hillel Smith hareketli görseller için kendi mirasından yararlandı. Elbette sanatçılar bununla sınırlı kalmadı. Jodae Şamanist ise sembollerini; “Şamanizm gibi geleneksel Kore içeriklerini kullanarak resmin gücünü göstermek istiyorum.” sözleriyle açıklıyordu.
İranlı sanatçı Cave, Japon sanatçı Casper ve Hong Kong sanat kolektifi Smile Maker HK’in altı sayısını yaptığı çember formunu oluşturulan sanat eseri, aslına form olarak da eşitliği vurgular nitelikte. Sanatçıların kültürel ve teknik geçmişleri birbirinden ne kadar farklı olursa olsun “dünya barışı” adına aynı noktada olmaları işlerindeki bütünselliğin nedeni. Palazzo Della Civilta’nın çatısında yer alan “The Ring Of The Future” korkusuz bir geleceğin ancak kültürel bariyerler ve ayrımları kaldırıp birbirini kucaklayarak gerçekleşeceğini simgelerken Fendi’nin gelecekteki projeleri için bizi takipte bırakıyor.