En inanılmaz teknikle yapılmış karmaşık ve şatafatlı parçalar.
Olivier’in Kongo’ya olan övgüsü, belirli parçalarda Kamerun etkilerini içeren ‘trompe-l’oeil’ şekilleriyle güçlü siluetler ve renklerle ifade ediliyor.
Olivier’in dudakları her yerdeydi, gömleklerde, takımlarda, bluzlarda, bomber ceketlerde ve hatta tamamen puantiyeli görünümlerde iyi gizlenmiş aksesuarlarda basılıydı.
Beyaz bir ceket, bir göz oluşturacak şekilde uyum ve ihtişamla örtülmüş, dünyayı fethetmeye hazır bir gladyatörü anımsatan altın bir ceket, figürleri temsil etmek için üç boyutta kesilmiş heykeller ve giyim yüzeyine entegre edilmiş kabartmalı altın unsurlar.
Ve kapanış olarak, Naomi ve onun çiçek kemeri ne kadar simgesel olabilir ki? Cevap… Hiçbir şey!