İnovatif şekillerden oluşan bir haz evreni, Courrèges Sonbahar RTW’24 koleksiyonu nefes alan bir sahnede yaramazlığın kişisel dünyasına davet ediliyoruz.
Nicolas Di Felice bir konsepti ele aldığı zaman, mükemmelin gelmekte olduğunu anlıyoruz. Tasarımcı moda evinin maceraperest köklerini kendi yeraltı bakış açısından inceleyerek kesinlik ve yıkım arasındaki dualiteyi ele alıyor. Şehvet, haz ve sapkınlıklardan oluşan bir dünyadayız.
Beyaz sütünların arasında, bomboş ve bembeyaz bir alandayız. Sahne boş bir tuval hissi verirken Rémy Briere’in kurguladığı platformların şekil değiştirdiğine şahit oluyoruz. İlk look, simsiyah keskin bir silüet sahnenin durgunluğundan dikkatimizi alıp kıyafetlerin akışına çekiyor. Hemen ardından aynı tasarımı bej renginde görüyoruz, detayların ve dokuların kontrastı sergileniyor. Dört düğmeli bir kaban modelleri teknik bir kumaşla sararak adeta bir şeker paketine dönüştürüyor.
Yüksek miktarda nötral ve toprak tonlardan oluşan palet, renklerin değil tasarımların ön planda olmasını sağlarken, tasarımın yapısındaki titiz düzene dikkatleri çekiyor. Neo-gotik materyaller, renkler ve kesimler markanın imzasına çağdaş bir yorum katmış. İmzalardan bahsetmişken, Nicholas Di Felice’nin fetişlere dair esrarengiz ve imalı anlatımının etkisi altındayız. Koleksiyonun parçaları kasıklara uzanan ceplerle detaylandırılmış ve bu cepleri modellerin elleri dolduruyor. Yaramazlık bulaşıcı!
Asimetri konsepti kol kesimlerinin birbiriyle uyumsuzluğunda derinleşiyor. Bu detaylar ön ceplerle birlşerek göze çarpan bir imaj yaratmış. Kaotik bir konseptin nasıl düzen içinde bütünleştiğini yansıtıyor. Transparan elbiseler, mini üstler, tamamen açık fermuarlı kol detayları markanın teninin gösterme ve bunu yaparken özgüvenli olma konusundaki ciddiyetini gözler önüne seriyor.
Kombinlerin çoğunu tamamlayan “Holy Bag” , moda evinin arişvlerinin modern bir yorumu. Bu temiz, yuvarlak askılı çanta, modellerin omuz hizalarında taşınarak koleksiyonun çarpıklğı içinde masum ve kutsal denebilecek bir hava katmış.