CHANEL’in Grand Palais’te gerçekleşen İlkbahar/ Yaz defilesinde izleyicileri devasa bir CHANEL logosu karşıladı. Podyum, markanın ikonik çift C logosunun iç içe geçmiş, sonsuzluk sembolünü anımsatan bir formuydu.
Koleksiyonun büyük bir bölümünde abartılı omuz detaylarına sahip pastel tonlardaki ışıltılı elbiseler yer aldı. Görünümler arasında yuvarlak, geniş omuzlu ceketler, kat kat tüylerle süslenmiş transparan elbiseler, bol kollar ve hacimli etekler yer aldı.
Yumuşak tonlardan, gece mavisi ve siyaha uzanan renk paletiyle, CHANEL sevdiği renklerden şaşmadığını kanıtlıyordu. Koleksiyon, daha yakından bakıldığında kusursuz işçiliğiyle de dikkat çekici. Tüvitler, cepler ve örgüler bronz, pembe ve kraliyet mavisi saten astarlar, kamelya çiçeklerine dönüştürülen düğmeler koleksiyonun öne çıkan dokunuşları olarak akıllarda kaldı.
Şov’dan akıllarda kalan bir başka unsur da ikonik CHANEL logosunun runwaye adapte edilmesi oldu. Bu görsel alegoride sahne tasarımcısı Willo Perron’un imzası var. Tasarımcı devasa ama zarif podyumu, Grand Palais’nin dev ferforje nefine yerleştirirken, CHANEL’in Fransız kültüründeki statüsünü vurguladı. Perron aynı zamanda, Lady Gaga’nın Monster Ball turnesinin ve Rihanna’nın 2023 Super Bowl devre arası gösterisinin yüzen sahnesinin tasarımcısı.
CHANEL, Virginie Viard’ın geçen yılın yarısında aniden ayrılmasından bu yana kreatif direktörsüz kalmış ve görevi tasarım ekiplerine kalmıştı. Geçtiğimiz Aralık’ta ise Matthieu Blazy’nin Viard’ın yerine geçeceği açıklanmıştı.
Etkinlik öncesinde marka, model Lulu Tenney’in final gelinliği için hazırlandığı ve Vanessa Paradis, Marion Cotillard, Naomi Campbell ve Anna Mouglalis’in de yer aldığı bir kısa bir film yayınladı.